сряда, август 15, 2007

Новият Чикатило


Днес попаднах на тази новина и колкото повече четях, толкова повече не можех да повярвам на това, което чета. Не се съмнявам, че историята е истинска, но звучи направо като сюжет за някой филм, особено, когато направиш summary и я разкажеш на някого. Тъй като толкова се впечатлих, че я разказах в стаята за почивка в офиса, хората направо се опулиха на моя сбит преразказ:



"Сериен убиец, фен на Чикатило*, искал да убие 64 души, колкото са квадратчетата на шахматната дъска, досега е убил 61. Примамвал ги с водка и игри на шах. Убивал е възрастни мъже (защото искал да отмъсти на баща си), с чук по главата (защото това го възбуждало сексуално), чувствал се като баща на жертвите и освен това се мислел за дясната ръка на горското божество Велес и затова забивал в жертвите си по една клонка. И даже бил толкова ядосан на полицията, че не му откриват жертвите, че взел да ги оставя на пътеките в парка. Има голям brain damage заради падане от люлка на 4 годишна възраст, но въпреки това е напълно вменяем."


И аз, съм чела много Стивън Кинг, гледала съм много филми на ужасите и съм фен на Ханибал Лектър**, ясно ми е, че сюжетите на книгите и филмите са вдъхновени от кукувци като гореспоменатия, ама все пак тази история ме втрещи.

* За Чикатило е известно, че освен убийствата и изнасилванията е имал и прояви на канибализъм... в крайна сметка го осъждат на смърт и го разстрелват.

** Въпреки, че съм му фен, нямам намерение да ям хората, които се държат грубо... :-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар