петък, ноември 21, 2008

Python - език за истински мъже :)

Канев: да ти напиша ли линкификатора на питоня?
iffi: аа
миии, то исках аз...
ама ако искаш и ти напиши и ще си ги мерим после :P
Канев: е ти така като постави предизвикателството сега трябва да го пиша дълго
iffi: хехе, може да ги мерим по бързодействие (напиши го на асемблер, така ще ме биеш и по двата критерия :P )
Канев: ами тогава трябва на action script да го пиша, защото истинските мъже не свършват бързо, пък :P

-----
вечерта
-----
Канев: искаш ли книгата с оправен речник
iffi: :) как го оправи
Канев: ми по мъжки с питоня
iffi: чакай и аз малко да си поиграя с него ;-)

-----
Половин час след това извърших такава свинска простотия с partition-ите на хаддиска си, че загубих всякакво желание да си играя с питона и ми се искаше единствено да се застрелям...

5 коментара:

  1. еми друг път не се ебавай с питоня, нека ти

    ОтговорИзтриване
  2. Аз не исках да се ебавам, исках само да си поиграем, ама уви, изгубих интерес... :)

    ОтговорИзтриване
  3. ти не губиш интерес към питоня, той губи интерес към теб :D :D :)

    ОтговорИзтриване
  4. Особено изчепатващо мозъка четиво за питоня:
    http://jtauber.com/blog/2008/11/26/church_encoding_in_python/

    ОтговорИзтриване
  5. Ей това наистина е много добро :)

    ОтговорИзтриване