сряда, септември 05, 2007

Angry people need hugs..... (or sharp objects)

Прекофеинизирах се... май пак ще трябва да спирам кафето, само да мине остатъка от септемврийската сесия. Равносметка за последните 24 часа:
Тъй като трябваше да правя нощен маратон по Вероятности и статистика, а през деня ми се спеше, изпих 3 кафета и едно фрапе. За нощното учене си бях подсигурила RedBull(крила не забелязах да дава, но така или иначе не те ми трябваха). Прибрах се и траляля, вечеря преди учене... я да видя новините из интернет... пускам компа и какво се оказва... уж има нет, ама го има само на половина. Т.е. при пинг половината пакети се губеха, бг сайтовете се отваряха с голяааама мъка, а международните не се отваряха въобще. Няма ICQ, няма GTalk, само към Yahoo Messanger-a се закачи (с дропване през 10мин), ама аз така или иначе в Yahoo Contact List-a ми имам точно 1 контакт...
Не стига, че миналия уикенд ме оставиха цяло денонощие без нет, заради градушката, ами и сега даже не мога да проверя в коя зала ми е изпита... Звъннах на доставчика и обяснявам проблема.
"Ами дааа, има проблем във вашия район, може би тази вечер или утре ще го оправим."
Хубаво... обаче след половин час не издържах и се обадих да питам, дали все пак тази вечер или утре ще го пуснат. Обясних пак проблема и получих следния отговор. "Ами към вас се губят пакетети"...WTF...Това и сама го бях забелязала. "Има проблем с един суич, днес работиха по него, утре пак".
В този момент започнаха да ми пушат ушите (*) и ми идваше да #@#!*beep*&$*beep*#@!#$#@, обаче в крайна сметка оператора не е виновен, за смотаната поддръжка, оплаках се само, че през уикенда пак съм нямала нет (не че не знаеха, и тогава им звънях поне 3 пъти) и че може би трябва да помислят за по-добра поддръжка и пожелах лека вечер.
(кога най-накрая Мегалан ще пуснат покритие в Стрелбище?!)
Та, ситуацията беше следната, прекофеинизирана, бясна Ива, без интернет, с компания в леглото - упражнения по вероятности и статистика и с тъжната мисъл, че трябва да стане в 7 без 15 за да ходи на зъболекар и след това на изпит, и след това на работа... Добре че нямаше никой около мен и можех да си подскачам и да си #@#!*beep*&$*beep*#@&^!$#*beep*#@!#$#@ колкото си искам.
И така след 3 часа сън (май RedBull-a твърде много енергия дава), трябваше да ходя на зъболекар, за малко да заспя на зъболекарския стол. Всъщност направо щях да го направя, ако не беше гадното лекарство с вкус на белина, което ми слагаха и което за малко да ми влезе в кривото гърло. Добре че свърши по-рано от предвиденото и имах време за поничка и кафе в Dunkin' Donuts и за малко съжаление, че си забравих "Подпалвачката" вкъщи (остават ми само 20 страници и въпреки, че вече хвърлих поглед на последната глава, щях много да се забавлявам с това как Чарли Макджий подпалва "Арсенала", докато хапвам поничка и чакам да дойде време за изпита).
Добрата новина е, че поне изпита мина благополучно (най-вече благодарение на задачата за топките) и в събота съм на устен. Което май означава още 2 кофеинови, безсънни нощи... ееех, студентски живот...
След толкова кофеин за последното денонощие, даже не ми се спи, въпреки че съм спала 3 часа, но довечера ще се размажа ето така

6 коментара:

  1. "Добрата новина е, че поне изпита мина благополучно (най-вече благодарение на задачата за топките) "
    хахаха - колко познато. Добре, че са задачите за топките, че и простосмъртните да си вземаме изпитите по ВиС :)

    ОтговорИзтриване
  2. Е добре де, реших и задачата за разпределението на Поасон, ама реших, че ако изпадна в такива детайли, може да се появи грешното схващане, че топките са на Поасон, а с тях наистина нямам нищо общо :-)

    P.S. Пълното име на изпита при нас е още по-извратено - ТВМС(Теория на вероятностите и математическа статистика)

    ОтговорИзтриване
  3. Чакай, минала е само писмената част... в събота ме чака зла теория. мрън

    ОтговорИзтриване
  4. Аз карах на микс от черен чай - три или четири вида черен чай, запарен в 1 литър вода - и ела да видиш какво учене падаше. Е, и на фигурата ми влияеше добре. Пък то сега... няма да казвам.

    ОтговорИзтриване
  5. Въпреки че вероятността да не стана статистик е почти 100%, все пак вече мога да черпя за взетия изпит :)

    ОтговорИзтриване