четвъртък, септември 21, 2006

Кафето, кафето...

Липсата на кафе обаче ще ме довърши... цяла история с кафето е следната. Бях си решила за да не се пристрастявам към кафето, да не пия повече от 1 чаша кафе на ден. Ама в последно време пиех по 2-3 чашки на ден и кола, и чай... то с този фрапарник в офиса... как да не си правиш фрапе всеки ден :)
Преди последния изпит обаче, направо се довърших... в деня преди изпита изпих 2 кафета, а вечерта един "RedBull", естествено не спах много спокойно. Сутринта гаврътнах още едно кафе за бързо събуждане..след изпита просто не можех да се спра, няколко часа подред подскачах като шантава. След това естествено, умората ме пребори, но когато си легнах пак не успях да заспя, затова пък минах 2 мисии на Heroes-a... Сега съм 5-ти ден без кафе, вече не ме боли главата. Първия ден се чувствах доста мизерно, подобно на деня след брутално пиянска нощ. Нямах желание за нищо, исках само да лежа и да вегетирам. Само че в дните след запой, човек по принцип не иска да огледна алкохол, а аз исках да изпия 1 литър кафе. Втория ден обаче бях на работа, поне не се чувствах чак толкова зле. Пак ме боля главата, но по-поносимо, на третия ден пих някакво безкофеиново кафе от кафемашината в офиса (блях! голяма гадост!). Направо не искам да си представям какево им е на хората, които спират цигарите и алкохола...
Ани ми прави някакъв психологически "тест" точно в деня, в който спрях кафето. трябваше да напиша асоциации за "океан", "плъхове" и "кафе". В това си състояние за"кафе" мислех да напиша "необходимост", но в крайна сметка написах "наслада". В крайна сметка се оказа, че това, което съм написала за кафето означава какво мисля за секса...хммм... май си е така (Ани каза: Защо не написа "Липсва ми" :P)

Няма коментари:

Публикуване на коментар