петък, януари 11, 2008

Stay@Home Servers - промивка на мозъци в не само в картинки, но и във видео


След като видях книжката Mommy, Why is There a Server in the House? в блога на Антония и я разпратих като fun на по-голямата част от icq приятелите си, x3dt ми прати в отговор съответните рекламни клипчета на MS Stay At Home Server.
Предупреждение! Клипчетата са безумни.
Ако не искате да причинявате този damage на мозъка си, изгледайте само 3-тото (третото) клипче и забележете частта от 1:40 до 1:30;-)

4 коментара:

  1. Ако погледнеш на втора страница на книжката ще намериш следния текст:

    "Just so you know, Tom O'Connor does not actually have a Ph.D. He is also not actually a person. And the entire premise of this book is fictional."

    Цялата тази "рекламна" кампания е пълна гавра. Дори Майкрософт не са толкова зле, че да правят такива филмчета :-P

    ОтговорИзтриване
  2. ..... Т'ва с българската бавачка пък откъде изникна?

    ОтговорИзтриване
  3. Аз направо щях да падна като го чух...

    ОтговорИзтриване
  4. Абе в началото ми се стори много реално, ама като почна водещия да прави физиономии... И ми напомни на шефа на фирмата от The IT Crowd. Това с бавачката ме довърши.

    ОтговорИзтриване