петък, юни 13, 2008

Дупка

Май започва да ме гони някаква предрожденденска + предсесийна + още някаква дупка.
Имам нужда постоянно да излизам с хора и да си говоря всякакви глупости и сериозни неща с тях на по бира, колкото повече (и по-често), толкова повече (и по-често).
Усещам, че съм по-раздразнителна и ме влече да се заяждам за глупости (по-лошото е, че май се чувствам по-добре като го правя).
Показвам повече емоции, отколкото е присъщо за мен и това не ми харесва.
Оказва се, че оптимизмът не винаги, върши работа, което е тъжно и май ще се наложи някаква промяна в светогледа ми.

С първите 2 проблема съм се сблъсквала и знам как да се справя:

  • Предсесийния стес - ще преборя мързела, ще си седна на "Д"-то и ще започна уча.
  • Предрожденденския - това не съм сигурна, че съществува, май просто го ползвам за оправдание на мрънкането си.
Това което не ми е познато обаче е:
  • Изплъзването на самоконтрола. Този същия, за който говори Kaladan. И при мен го има и не ми се е случвало до сега да го губя.
  • Приближаващата, неизбежна и болезнена смърт на човек, когото обичам. Май това ще ми е първия истински сблъсък със смъртта и не знам как да реагирам. Тъпо е, когато знаеш, че нещо ще просто ще се случи и няма какво да направиш по въпроса. Чувстваш се безпомощен и оптимизма започва да губи смисъла си.
Ако някой има мъдри предложения по последните 2 точки, ще се радвам да ги чуя (особено ако е навит/а да ги дискутираме на по бира).

3 коментара:

  1. На мен ми помага това. Шегата настрана, но има един момент на насищане с негативизъм, след който всичко си идва на мястото. Вервай ми. Life is just like that.

    ОтговорИзтриване
  2. Хахаха, тази картинка ми напомня за едно gif-че, което беше направено като реклама на Smith and Wesson. Уви сега не мога да го намеря

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен20 юни, 2008 00:05

    Смъртта е нещо много гадно, сблъсквал съм се с нея. Не можеш да направиш нищо, нито пък да реагираш "умно". Единственото, което според мен може да победи болката и скръбта, която тя ни носи, това са новия живот и младостта. А извън тези неизбежни неща извън контрола ни, всичко е въпрос на ясно желание какъв искаш да бъдеш и непрестанни усилия да станеш такъв.

    ОтговорИзтриване