понеделник, август 20, 2007

Молитвата на жената

За тези, които се чудят какво искат жените ;-)

Прати ми, Господи, съпруг
мил, умен като никой друг,
и да е силен и красив,
да знае да е мълчалив,
и да обича да ме слуша,
и да не пие, да не пуши,
парички много да изкарва,
да ме обича, да ми вярва,
да не скитори все навънка
и като харча, да не мрънка;
гърба ми вечер да разтрива,
с одеялото да ме завива;
и моля се да ме разбира
и отговора да намира,
когато питам някой път
не ми ли е голям гъзът.
И щом му стана аз съпруга,
да не поглежда вече друга.

5 коментара:

  1. Колко скучен съпруг би бил този.Човек трябва да внимава какво си пожелава :)

    ОтговорИзтриване
  2. Зомбайо, на съпрузите работата им е да са скучни, кротки и да изкарват пари... Ама ти не се притеснявай за дамите... Просто женската молитва за любовници не е публикувана тук ;-)

    ОтговорИзтриване
  3. Да бе...Иффи не ги слушай...това си е чиста мъжка злоба...:))Въпреки,че такъв мъж и в приказките не знам дали го има...не бих отказала един...

    ОтговорИзтриване
  4. Наистина ли не би отказала? Сещам се за някои познати с потенциал да станат точно такива:).
    Само че после да четем молитвата за любовници тук-забрави. Хайде да нЕма нужда!
    По-добре внимавайте какво си пожелавате, че се сбъдва:)! Понякога де, ама пак не си струва риска, просто мислете предварително:)!

    ОтговорИзтриване
  5. Ами много хора казват,че идеалният мъж бързо щял да омръзне на жената...но това според мен е дотолкова мит,колкото и че изобщо съществува такъв мъж...но ако наистина познаваш такъв мъж...дай го насам и не ме мисли...:))))

    ОтговорИзтриване