сряда, април 09, 2008

Пожелания за рожден ден

Една моя приятелка днес има рожден ден. Много, ама много мразя да измислям пожелания за рожден ден. Винаги искам да пожелая нещо нестандартно и което е предназначено лично за човека, но не винаги ми се получава. Затова реших да ползвам жокер "Помощ от приятел". Е, не се получи нищо използваемо, но определено предложенията бяха много оригинални.

iva:
мисля пожелание за РД за една приятелка
най-мразя да измислям пожелания за РД
velin:
хе хе
да ти дам ?
velin:
#!/usr/bin/perl
.party ="old";
.party =.= s/old/new/;
printf ("Happy %s year",.party);
exit (0);
iva:
хехе, хитро... интересно как ще звучи това изрецитирано по телефона

-----------------------------

iffi:
мисля пожелание за рожден ден
(много мразя...)
Tosho:
"Да сте живи да сте здрави и камиони шоколади"
ми аз обикновено пускам само 4рд
iffi:
аз мислех да звънна по телефона...
iffi:
old school, ha
Tosho:
аха
Tosho:
обаждаш се,
честит рожден ден
и затваряш
Tosho:
;-)

-----------------------------

iva:
оф, мразя да измислям пожелания за РД
Крокодила:
:))
'голям да ти порасне'? :)
iva:
не е смешно...тъжно е... и е за жена
Крокодила:
'големи да ти пораснат' ?:)
iva:
ми... пак не става
Крокодила:
"много радост, щастие, любовници"?
не познавам девойката, да кажа нещо по-точно
iva:
ъъъ... и това за любовниците май не става
Крокодила:
'деца'?
iva:
не знам дали ще оцени хумора, за децата
май също не е добра идея

-----------------------------

psabev:
пожелай нещо
характерно за човека,
на когото честитиш...
iva:
лесно е да се каже
psabev:
примерно ако е програмист - да създаде нов Google
ако е архитект - да направи сграда, по-известна от Айфеловата кула
ако е пълен гъз - да сътвори най-великото лайно на света
и т. н.

1 коментар:

  1. Ако е наистина приятелка тогава не би трябвало да е толкова трудно да познаеш какво точно иска, за да й го пожелаеш.

    Иначе, това за големия гъз и лайното, наистина ми хареса - позитивно мислене....

    ОтговорИзтриване