четвъртък, април 17, 2008

Утро

Звъни първата аларма за сутринта... мисля си: "мръъъъннн, спи ми сееее", спирам я и до ушите ми долита съвсем тиха музика. Коя ли беше тази песен, звучат ми като Depeche Mode, но самата песен не съм я слушала от години... мммм... сещам се, че снощи помолих Ели да ми пусне музика, като излезе за работа....унасям се пак....

...звъни поредната аларма, около час по-късно, отново я спирам, този път вече трябва да стана. До ушите ми долита отново същата песен... Дейв Геън пее съвсем тихо...

Lets make it clear That this is free love
No hidden catch No strings attached
Just free love No hidden catch
No strings attached Just free love

Hey girl
Youve got to take this moment
Then let it slip away
Let go of complicated feelings
Then theres no price to pay

Видео:

Отдавна не се бях събуждала на музикален фон, сетих се за времето, когато в студентски град пускахме нощно време един playlist с Enigma, беше прекрасно музиката да е последното, което чуваш вечер (потъвайки в прегръдките на съня) и първото - сутрин. Определено такова събуждане дава настроение за целия ден :-)

1 коментар:

  1. хих :) По едно време се будех с "Rush" на Depeche mode, или с "My joy" - предпочитам по-старите им албуми.

    ОтговорИзтриване