неделя, март 02, 2008

Женски уикенд

В четвъртък реших, че ще прекарам уикенда на гости на приятелка във Варна. Хванах си нощния автобус в петък и в събота в 6 сутринта бях на автогарата във Варна.

Толкова мързелив и лигав уикенд не помня да съм имала от много време. Клюки за мъже, четене на женски списания (cosmopolitan, joy), попълване на безсмислени тестове от типа на "Умееш ли да държиш мъжете под контрол", четене и съставяне на хороскопи, Казанова по HBO(както и още една блудкава комедия), shopping, (мноооого) горещ шоколад, вицове, (мнооого) сън - на легло, на което под чаршафа имаше електрическо одеало (е няма такъв кеф, честно, обожавам да ми е топло докато спя и тази идея с електрическото одеало на леглото направо ме изпълни)...

Тоталния мързел.... уви след половин час хващам автобуса за София... след 6 часа ще съм схваната, недоспала и кисела...

Няма коментари:

Публикуване на коментар